hétfő, január 11, 2010

Kreatív blogger díj - 100. bejegyzés!

A díj Anamaya-tól érkezett, ki blogjában saját "átváltozását" mutatja be az olvasóknak.

Kedves Anamaya! Köszönöm, hogy megtiszteled blogom látogatásoddal, és hogy nekem is továbbítottad a díjat.


A díj szabályai:
  1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
  2. A logót ki kell tennem a blogba.
  3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
  4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
  5. Tovább kell adnom 7 "blogbarátnak"
  6. Be kell linkelnem őket.
  7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

7 dolog, mi igaz rám:

  1. Boldog vagyok, ha az embereket és a hozzám közel állókat is annak láthatom!
  2. Imádom az életet, bármennyire igazságtalan is!
  3. Családomnál és Barátaimnál fontosabb dolog nincs számomra!
  4. Imádok szórakozni, bulizni, élni!
  5. Szeretek főzni, írni, olvasni, filmezni, netezni... Hatalmasakat nevetni! :D
  6. Imádom a misztikus dolgokat!
  7. Ahol a jókedv, ott mindig feltűnök! ;)
Egyenlőre egy "blogbarátnak" sem tudom továbbítani. Viszont amint akad valaki, aki kiérdemli ezt a díjat, azt feltüntetem itt a blogban!

Nincsenek megjegyzések: