szombat, július 19, 2008

Üdvözlök mindenkit!

Soha nem értettem a lényegét a napló írásnak. Mindig azt hittem, hogy azt kislányok csinálják álmatlan éjszakájukon, vagy pedig nagy kalandorok útleírás gyanánt. Néztem, figyletem és hallgattam őket. Majd rájöttem, hogy mindez egy személyes tárgy mellyel megoszthatják minden problémájukat. Fogtam hát én is egy füzetet és napról napra írtam bele. A végén odáig jutottam, hogy betelt. Leraktam és elfelejtettem. De az élet az nem felejtett el, mert rengeteg rossz és jó dolog történt velem. Ezeket jó lett volna megosztani másokkal.
Nem is értem miért most kezdem el a napló írást. Elöbb is kezdhettem volna. Inkább belemerültem az élet ügyes bajos dolgaiba és próbáltam azokat megoldani.
A napokban előkerült régi naplóm, majd gondoltam egyet. BLOGolós világban élünk. Amúgy is naplót szeretnék vezetni, hát itt az alkalom. Megteszem neten. Nincsenek titkaim, de nem teszem közzé az oldalt senki számára. Aki megtalálja, nyugodtan olvasgassa...

Ez nem szokványos napló lesz. Majd meglátjátok! Szoktam verseket és novellákat írni, melyeket itt is közzéteszek. Képeket, melyeket én rajzoltam, vagy szépnek találtam. Videót, esetleg zenét amely megfogta a lelkem, vagy csak megtetszett. Mindig az adott hangulatomhoz kapcsolódnak majd a bejegyzések, melyekkel remélem nem csak saját magamnak, hanem másoknak is tudok nyújtani egy kis örömöt, vígaszt...

Pokolgép - Hol van a szó

Nincsenek megjegyzések: